Werken bij SWV
Word jij onze
nieuwe collega?
Wie zijn wij
Ons team bestaat uit ruim 20 enthousiaste, persoonlijk betrokken en gedreven professionals. Door een mix van wederzijds vertrouwen en jarenlange ervaring begeleiden we onze klanten zo goed mogelijk naar hun doelstellingen.
Bij ons gaan cijfers leven!
Wij staan namelijk voor een persoonlijke en toegankelijk werkwijze op basis van vertrouwen. Samen met onze klant werken we aan het verkrijgen van financieel inzicht in hun bedrijf en het begrijpen van de historie van hun onderneming. Want achter ieder cijfer schuilt een verhaal. We erkennen de waarde van deze verhalen en leggen verbanden. Want cijfers staan nooit op zichzelf. Daardoor kunnen we ook de juiste beslissing nemen om de doel(en) van onze klanten te verwezenlijken.
Ons motto is dan ook: ‘Zorgen verdwijnen waar vertrouwen begint’.
Jij bent
Je bent iemand die houdt van heldere doelen stellen en vind het leuk om onze zaak verder mee uit te bouwen. Het is voor jou vanzelfsprekend om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen op het gebied van salarisadministratie. Je ontzorgt jouw klanten op het gebied van complexe salarisvraagstukken. Je adviseert jouw klanten hoe het makkelijker, beter en sneller kan. Klanten geven je graag het vertrouwen en de verantwoordelijkheid over hun salarisverwerking, omdat je goed kan luisteren, open en eerlijk bent en je beloftes nakomt. Een echte ‘mensen-mens’ dus!
Wat ga je doen?
Het op de juiste wijze verwerken van maandelijkse salarissen.
Onderhouden van de vaste contacten met klanten.
Eigen maken van specifieke wet- en regelgeving (zoals CAO’s).
Het verwerken van complexere verloningen (bijv. salary split).
Signaleren van adviesmogelijkheden en verbeterpunten.
Het coachen en begeleiden van gevorderde salarisadministrateurs.
Het mee bewaken van de kwaliteit van de uitvoerende werkzaamheden.
Het zelfstandig verlenen van loonadviesdiensten.
En dat voor 32 - 40 uur per week. De keuze is aan jou.
Wij worden blij van :-)
dat je een HBO werk- en denkniveau hebt.
dat je minimaal 5 jaar werkervaring in de salarisadministratie en -adviespraktijk hebt
dat je een ‘mensen-mens’ bent die goed in ons team past
dat je kunt werken met deadlines
dat je enthousiast en leergierig bent
dat je analytisch en communicatief bent
dat je klant- en resultaatgericht bent én een pietje precies
Jij wordt blij van :-)
het werken met de meest uiteenlopende bedrijven.
het samen werken aan jouw persoonlijke groei en vaktechnische skills, met mogelijkheid om door te groeien
een gezellige, open werksfeer met fijne en enthousiaste collega’s
een goede balans tussen werk en privé
een goed geregeld pensioen en reiskostenvergoeding, dat je kan deelnemen aan een fietsplan, je 25 vrije dagen krijgt (met mogelijkheid tot extra vrije dagen) en leuke en gezellige uitstapjes
een jaarcontract met uitzicht op een vast contract
goede ergonomische moderne werkplekken
flexibele werktijden met mogelijkheid tot thuiswerken
een mooie werkplek in een historisch pand
een brutosalaris van € 3.800 - € 4.350 (op basis van fulltime)
Heb jij interesse?
Hebben wij jou enthousiast gemaakt voor deze functie?
Stuur dan je C.V. en motivatiebrief naar vacature@swvaccountants.nl .
Je motivatie op video is altijd welkom!
Heb je nog vragen of wil je langskomen voor een kop koffie of thee?
Neem dan contact op met Hans Schreurs 06-50241211.